Wahlbergskan

Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

Varmt!

Av Linda Wahlberg - 12 juli 2010 14:33

Varmt så ända in i...

Men man ska väll inte klaga, fast man får de om man vill.

Jag tycker det är sjukt skönt på kvällarna när man kan slappna av och sitta i en klänning utan att frysa, visst är det underbart.

Och för att få njuta av kvälls lagom värmen måste man kokas lite på dagen!!!

Alfons och jag springer halvnakna omkring här hemma just nu, går inte att ha kläder på sig, ibland fläktar det till skönt från fönstren och vi kör även på "äta tusen isglassar" för att försöka svalka oss.

Frågade om Alfons ville åka och bada men det ville han tydligen inte, tror inte han orkar åka bil just nu..


Idag har vi hälsat på Jessica och glada Miriam, hihi. Älskar att värmen verkar stiga alla barn åt huvudet, iofs så blir  man ganska trött och less ibland när det är så varmt.
Men vi fick lite jesscia te och lyssnade på musik sen begav vi oss hemmåt, alfie kollar på Cars och jag sitter här, ska städa och förbereda maten snart.

P jobbar över och jag kom på att jag ska jobba på andra jobbet imorgon, prov jobba för att se om det är  nått för mig...

Jag måste erkänna att jag är nervös, känner mig så osäker ibland och det är nått jag måste arbeta med!


Nej slut skrivet för idag. Tack å hej


 
 
Ingen bild

Jess

12 juli 2010 17:18

Det kommer gå JÄTTEbra på provjobbandet!! Du är cool Linda!! Finns inga måsten eller ska-n !!! Du gör precis vad fan du känner för!! Den viktigaste personen i Ditt liv är ju faktiskt, DU !!! :D Massa Kärlek till finaste Linda!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wahlberg - 22 april 2013 14:19

Hade ett samtal med en person på morgonen och jag fick säga hur jag känner i det hela och han berättade vad han hört. Irriterande. Personen ifråga ska bort. Man har vissa uppgifter och det ska väll inte vara så svårt att hålla sig till det?! Ell...

Av Linda Wahlberg - 20 april 2013 21:23

Gräsänka idag. Jag har spenderat min tid med att snora, nysa, haft ont i halsen, tvingat i mig en chips påse ( fanns ingen hejd på skiten ) vägrat äta kvällsmat ( för att jag kan! ) Jag har gjort så jävla mycket bus så att jag nästan trillar av...

Av Linda Wahlberg - 19 april 2013 11:00

Jag blev idag sjukskriven tills den 25:e, läkaren har gett mig medicin för hostan och eftersom jag har virus på stämbanden så ska jag inte heller prata... Så vila och vara tyst. Kul.... Så snart kommer mammsen och handlar glass, yoghurt soppa och...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 15:16

Hör å häpna människor, jag har haft en bra dag ( ja ni hörde )... Vaknade av ett sms från faster om att vi skulle åka till thuns, plockade upp andra fastern och begav oss. Åt sedan lunch på gränby och jag fick en parfym av faster, burberry London. ...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 08:07

Det regnar ute och idag hade jag och Manne (sambons kusin) tänkt att sitta på en uteservering och dricka kaffe...........Mmm det går ju sådär va?! Igår var det strålande sol och 16 grader varmt och då låg jag i sängen hela dagen. Bra där Linda! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards