Wahlbergskan

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Vad hände?

Av Linda Wahlberg - 15 april 2013 18:27

Året är nu 2013. Alfons blir sju år i slutet på november.
Jag bor inte kvar i det röda huset på landet, men Alfons pappa bor kvar där, med en annan tjej, en före detta vän till mig...
Läste igenom bloggen och många minnen väcktes till liv, sommaren då Alfons var 4 år var en mycket mysig tid, längtar tillbaka lite. Eller saknar känslan av trygghet och gemenskap.
Idag 2013 handlar det bara om överlevnad, och saknad. Ganska hemskt att säga så men det är så!

Jag flyttade in till staden och sen efter ett tag träffade jag en kille, vi bor ihop nu och jag gillar sambo skapet men jag är långt ifrån lycklig.
Tidigt i vårat förhållande bedrog han mig, inte fysiskt men psykiskt om ni nu fattar?! Hur somhelst, det var alltså mer än ett år sedan han gjorde det men det känns som om det var igår varje dag.
Alfons älskar honom och ser upp till honom, jag är likgiltigt och har stängt av mig själv.
Vi är förlovade också, vad kan man säga? Folk tror att jag är lycklig och jag vet att ingen läser denna blogg längre så jag kan skriva vad jag vill.. Jag är långt ifrån lycklig, jag gråter i duschen när jag är själv, spenderar min lediga tid i lägenheten, träffar inga vänner längre. Jag är glad att jag har min faster att luta huvudet mot då och då, hon är min bästa vän.
Jobbet är tungt men det är ett helt annat inlägg.

Hur hamnade jag här? Är det karma? Okej karma... Jag har blivit straffad tillräckligt länge nu, jag har lärt mig min läxa du får gärna släppa taget om mig nu. Är det nått mer du UPPENBARLIGEN vill att jag ska lära mig?

Alfons är min livlina.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wahlberg - 22 april 2013 14:19

Hade ett samtal med en person på morgonen och jag fick säga hur jag känner i det hela och han berättade vad han hört. Irriterande. Personen ifråga ska bort. Man har vissa uppgifter och det ska väll inte vara så svårt att hålla sig till det?! Ell...

Av Linda Wahlberg - 20 april 2013 21:23

Gräsänka idag. Jag har spenderat min tid med att snora, nysa, haft ont i halsen, tvingat i mig en chips påse ( fanns ingen hejd på skiten ) vägrat äta kvällsmat ( för att jag kan! ) Jag har gjort så jävla mycket bus så att jag nästan trillar av...

Av Linda Wahlberg - 19 april 2013 11:00

Jag blev idag sjukskriven tills den 25:e, läkaren har gett mig medicin för hostan och eftersom jag har virus på stämbanden så ska jag inte heller prata... Så vila och vara tyst. Kul.... Så snart kommer mammsen och handlar glass, yoghurt soppa och...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 15:16

Hör å häpna människor, jag har haft en bra dag ( ja ni hörde )... Vaknade av ett sms från faster om att vi skulle åka till thuns, plockade upp andra fastern och begav oss. Åt sedan lunch på gränby och jag fick en parfym av faster, burberry London. ...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 08:07

Det regnar ute och idag hade jag och Manne (sambons kusin) tänkt att sitta på en uteservering och dricka kaffe...........Mmm det går ju sådär va?! Igår var det strålande sol och 16 grader varmt och då låg jag i sängen hela dagen. Bra där Linda! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards