Wahlbergskan

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Linda Wahlberg - 8 juli 2010 19:19

Känns onödigt att ha den stora bilen när det bara är jag och Alfons som åker i den.
Så nu ska den ut på blocket och jag hoppas hoppas hoppas att det är nån som köper den så att vi kan kolla på en annan LITEN bil.



Tack för kommentarer. mysigt.   

Av Linda Wahlberg - 8 juli 2010 14:48

Man blir alltid nyfiken på att veta vilka de är som läser min blogg kontinuerligt, med tanke på att det är mellan 15-25 unika besökare nästan varje dag så är det ju klart att man blir nyfiken.
Vilka är mina unika besökare?

Dagen har varit stillastående, har känt mig arg, det är nämligen så att om jag blir grining direkt på  morgonen så går hela dagen åt helvete.
Vet inte varför det är så men sån e jag.
Skulle egntligen åka buss  med Alfons men det blev till att vara hemma och bara vara. Just nu kollar lilleman på film och äter popcorn, själv ska jag tvinga mig till att städa då det ser ut som S K I T här hemma,  fy faan...


Så om nån av er unika besökare vill komma och städa så är ni varmt välkommna ( eller ja, det beror ju på vem det är iofs ) alla är INTE välkommna hem till mig!


Dagen ska fortsätta i lugnets tecken, känner mig nedslagen och behöver en mysig hemma kväll med vin och ost plus min fina sambo.

Undrar om han läser och uppfyller min önskan?!


Nu ska jag ta mig själv i kragen och sluta tycka synd om mig själv.




Roten i allt ont är den som söker sig till centrum och vill få all uppmärksamhet,  en sådan människa finnes ibland oss.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards