Wahlbergskan

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Linda Wahlberg - 7 juli 2010 08:21

Inatt låg jag och min sambo och disskuterade om det feministiska partiet som brände upp 100.000 svenska kronor, först blev jag arg och tyckte dom var rent jävla dumma i huvudet och efter att vi pratat så blev min åsikt lite annorlunda.

Jag kommer ju alltid tycka att det är fruktansvärt att elda upp så mycket pengar när det finns människor världen över som svälter ihjäl dagligen, men samtidigt "bränner" all politik upp sjuka pengar, men på vad egentligen???
Man  kan vända och vrida på det på så många olika sätt och jag vet inte vart jag står, just nu är jag mer åt det blåa hållet. Vet inte om jag kan disskutera varför här på bloggen men de har vissa punkter som jag tycker är ganska viktiga..

Men som sagt jag får se, måste verkligen läsa på.Hoppas att  ni alla går och röstar annars har ni INGEN rätt att gnälla om livet suger efteråt, tänk på att en enda röst kan avgöra allt!


Nog om politik, igår umgicks vi med käre Jessica och Mirre, vi bakade kärleksmums, fikade sen gled vi hem till dom och åt mat! tackar  


Idag skiner solen, vilket den inte gjorde igår, men idag ska det badas och det ska nog göras även idag med mirre och Jess. Underbart! Först städa lite och äta lunch sen bär det av till badet.


Ut i solen med er och ta hand om varandra!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards