Wahlbergskan

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Old mcdonald had a farm

Av Linda Wahlberg - 17 april 2013 09:30

Åkte som sagt ut till Tina igår, snorig och hes tog hon och djuren emot mig med öppna armar. Jag fick gosa med massa djur bebisar. Både lamm och ank bebisar. Katter och hundar, kor och får.. U name it! Alltid lika mysigt!
Jag kan aldrig få nog!
Min sambo, han är allergisk så jag kommer ALDRIG att kunna få ha djur. Det suger rätt så hårt då jag är en djur människa som inte kan leva utan djur.
Men men....

Vi fikade tårta och pratade gammla minnen, vi har gjort så mycket dumt ihop men även så otroligt roligt. Hon har funnits med i varje epok av mitt liv.
Och det tackar jag henne för. Jag litar till hundra procent på henne, även fast vi inte träffats på ett år är det ingen skillnad på hur vi pratar med varandra eller hur vi är mot varandra.

När jag kom hem hade han i huset fixat nån mat så jag åt två skedar sen kollade vi på avsnitt från the walking dead serien, älskar zombie serier. Bästa jag nånsin sett! Hjärtat sitter i halsgropen och det känns som om jag är med i serien. För jävla bra!
Min fascination av zombies är nästan löjlig! Men vad gör de? :)

Idag ska jag städa lite här hemma, hoppas på att dagen går sakta så jag hinner med mycket. Jag saknar Alfons extra mycket idag dock! Måste till banken också ( sjukt tråkigt ) jag har nämligen haft bort min betal dosa och jag har dragit mig för att åka till banken.. Men ska se till att få arslet ur vagn och göra det idag!

Nog om mig. Ha en trevlig dag.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wahlberg - 22 april 2013 14:19

Hade ett samtal med en person på morgonen och jag fick säga hur jag känner i det hela och han berättade vad han hört. Irriterande. Personen ifråga ska bort. Man har vissa uppgifter och det ska väll inte vara så svårt att hålla sig till det?! Ell...

Av Linda Wahlberg - 20 april 2013 21:23

Gräsänka idag. Jag har spenderat min tid med att snora, nysa, haft ont i halsen, tvingat i mig en chips påse ( fanns ingen hejd på skiten ) vägrat äta kvällsmat ( för att jag kan! ) Jag har gjort så jävla mycket bus så att jag nästan trillar av...

Av Linda Wahlberg - 19 april 2013 11:00

Jag blev idag sjukskriven tills den 25:e, läkaren har gett mig medicin för hostan och eftersom jag har virus på stämbanden så ska jag inte heller prata... Så vila och vara tyst. Kul.... Så snart kommer mammsen och handlar glass, yoghurt soppa och...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 15:16

Hör å häpna människor, jag har haft en bra dag ( ja ni hörde )... Vaknade av ett sms från faster om att vi skulle åka till thuns, plockade upp andra fastern och begav oss. Åt sedan lunch på gränby och jag fick en parfym av faster, burberry London. ...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 08:07

Det regnar ute och idag hade jag och Manne (sambons kusin) tänkt att sitta på en uteservering och dricka kaffe...........Mmm det går ju sådär va?! Igår var det strålande sol och 16 grader varmt och då låg jag i sängen hela dagen. Bra där Linda! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards