Wahlbergskan

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Arlanda

Av Linda Wahlberg - 13 juli 2010 20:45

Har varit på intervju på Arlanda  . det gick kanon. Skrev på lite papper och nu är det ett prov om ca 2 veckor som ska göras, lite läskigt men jag är bäst så jag klarar allt!


Innan arlanda så mötte vi upp Linda ( pappas tjej ) vid eurostop och så åkte vi till arlanda och hon var så snäll och hjälpte mig, jag är så tacksam för att du ställer upp. Sen när det var klart så bar det av till hennes mamma för att bada, dock badade enbart min son, linda och hennes mamma. Vi blev bjudna på mat och jordgubbar, tack!

Efter det begav vi oss, jag och alfie, till brunnby för att möta upp Finaste Jessica och Lina med familj, stannade där för ett dopp och en glass och sen efter det var det dags igen att bege oss till min farmor och farfar för yttligare ett dopp i den varma poolen, kollade på termometern och den stod på 33 grader, sjukt härligt.

Och efter det blev det Kina mat med pappa, Linda, lillebror och Alfons, massor med mat och gott.

En kanon dag, varm med mycket bad och trevligt sällskap.


Usch va jag har fina, äkta, vänner och familj.

Kärlek till er   

 
 
Faster

Faster

13 juli 2010 21:09

vad roligt att det går bra för dig!! jag jobbar heeela veckan fram till på söndag kl 18. tänkte vi kunde träffas nästa vecka? kramisar

http://dystrasystrarler.blogg.se/index.html

 
Ingen bild

Jess

14 juli 2010 20:23

Tack för idag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wahlberg - 22 april 2013 14:19

Hade ett samtal med en person på morgonen och jag fick säga hur jag känner i det hela och han berättade vad han hört. Irriterande. Personen ifråga ska bort. Man har vissa uppgifter och det ska väll inte vara så svårt att hålla sig till det?! Ell...

Av Linda Wahlberg - 20 april 2013 21:23

Gräsänka idag. Jag har spenderat min tid med att snora, nysa, haft ont i halsen, tvingat i mig en chips påse ( fanns ingen hejd på skiten ) vägrat äta kvällsmat ( för att jag kan! ) Jag har gjort så jävla mycket bus så att jag nästan trillar av...

Av Linda Wahlberg - 19 april 2013 11:00

Jag blev idag sjukskriven tills den 25:e, läkaren har gett mig medicin för hostan och eftersom jag har virus på stämbanden så ska jag inte heller prata... Så vila och vara tyst. Kul.... Så snart kommer mammsen och handlar glass, yoghurt soppa och...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 15:16

Hör å häpna människor, jag har haft en bra dag ( ja ni hörde )... Vaknade av ett sms från faster om att vi skulle åka till thuns, plockade upp andra fastern och begav oss. Åt sedan lunch på gränby och jag fick en parfym av faster, burberry London. ...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 08:07

Det regnar ute och idag hade jag och Manne (sambons kusin) tänkt att sitta på en uteservering och dricka kaffe...........Mmm det går ju sådär va?! Igår var det strålande sol och 16 grader varmt och då låg jag i sängen hela dagen. Bra där Linda! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards