Wahlbergskan

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Sjukskrivning

Av Linda Wahlberg - 19 april 2013 11:00

Jag blev idag sjukskriven tills den 25:e, läkaren har gett mig medicin för hostan och eftersom jag har virus på stämbanden så ska jag inte heller prata... Så vila och vara tyst. Kul....

Så snart kommer mammsen och handlar glass, yoghurt soppa och u name it till mig. Ibland är det skön att bli ompysslad av mamma!

Jag blir fan inte klok på min familj.
Ni suger. Gå å sug. Kusiner och systrar, jag SKITER I ERT SKITSNACK. No life.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wahlberg - 22 april 2013 14:19

Hade ett samtal med en person på morgonen och jag fick säga hur jag känner i det hela och han berättade vad han hört. Irriterande. Personen ifråga ska bort. Man har vissa uppgifter och det ska väll inte vara så svårt att hålla sig till det?! Ell...

Av Linda Wahlberg - 20 april 2013 21:23

Gräsänka idag. Jag har spenderat min tid med att snora, nysa, haft ont i halsen, tvingat i mig en chips påse ( fanns ingen hejd på skiten ) vägrat äta kvällsmat ( för att jag kan! ) Jag har gjort så jävla mycket bus så att jag nästan trillar av...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 15:16

Hör å häpna människor, jag har haft en bra dag ( ja ni hörde )... Vaknade av ett sms från faster om att vi skulle åka till thuns, plockade upp andra fastern och begav oss. Åt sedan lunch på gränby och jag fick en parfym av faster, burberry London. ...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 08:07

Det regnar ute och idag hade jag och Manne (sambons kusin) tänkt att sitta på en uteservering och dricka kaffe...........Mmm det går ju sådär va?! Igår var det strålande sol och 16 grader varmt och då låg jag i sängen hela dagen. Bra där Linda! ...

Av Linda Wahlberg - 17 april 2013 18:19

En inbjudan damp ner idag i brevlådan. Yttligare en idiot som ska gifta sig. Orka.. Orka gå på fest! Orka spendera tid på nåns bröllop som man ändå inte ens bryr sig om? För om vi ska prata klar språk så skiter jag i det bröllopet. Jag kan skriv...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards