Wahlbergskan

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Linda Wahlberg - 24 juni 2010 10:47

Igår kväll var jag till Enköping med Linnea, hämtade en cykelvagn och träffade hennes kuisn som var lite på lyset, tog en öl där och pratade lite.
Jag älskar varma sommar kvällar, igår var en sån där mysig kväll, varm och med sällskap av Linnea, en road trip ; )
Har hittat en smådjursklinik ute vid oss, det känns bra så slipper man åka till Uppsala eller opersonliga veterinären inne i Knivsta.
Plus att den är närmre, kan det bli bättre!?

 Så dit ska jag åka och vaccinera katten.  
På tal om katter, jag får troligtvis hem en kattmamma med en kull kattungar, arbetar för samvetet i Uppsala( www.uppsalakatthem.com ) och ska vara jourhemsmamma, får se hur länge de stannar.
Om det är några jag litar på så det det människorna på samvetet, plus att en katt går på runt 1000 kronor och de är oftast de som kan betala som verkligen har tänkt igenom köpet och tar djuret på allvar.
Hatar människor som inte kan ta hand om sina djur.......

Till nått annat nu, Linda har fått extra jobb.
Visserligen är det inom hemtjänsten men de känns bra, det är nära och jag tjänar bra där, så jag är nöjd faktiskt.
Tjäna ihop lite mer, de är aldrig fel!

Intro idag sen klippa gräsmattan och göra klart allt inför imorgon.
Kanske bättra på brännan lite!


Hej då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards