Wahlbergskan

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Linda Wahlberg - 26 juni 2010 21:09

Både jag och Peter känner oss bakfulla idag.
Det roliga med det är att vi drack cola och fanta igår, plus att vi gick och lade oss vid ett. ( jepp ja e en gammal tant )  
Alfons har också varit seg idag, både jag och Peter somnade medans Alfons åt upp halva godis påsen....

Iaf morgonen började med att jag var i städ mode, fixade och trixade här hemma, sen begav jag mig i bil till Linnea och A och P tog deras cykel vagn dit och lämnade den, sen efter en stund begav vi oss till ica för att inhandla gott och även för att äta pizza, det var sjukt gott med tanke på att det händer så sällan.

Men som sagt så blev jag grymt seg av all skräpmat, somnade ju hemma sen.

Nu är jag pigg igen, ska hoppa in i en dusch och äta mackor med älskling, vi kollar vm och myser. perfekt lördag.


Får passa på att slappa denna dag för på måndag är det jobb jobb jobb hela veckan, sen blir det mycket helger och sen blir det att studera. Spännande!
Som sagt det blir fullt upp hela tiden, ska klämma in min tidiga födelsedag med tjejerna i sommar också, jag blir ju 25 och det ska firas med mysig tjejkväll!


"Ibland får man kontakt men sen så försvinner den likt sand i vinden"

 

Nu är det duschen, vill kramas och äta mackor. Ta hand om er


Av Linda Wahlberg - 26 juni 2010 09:28

Igår hade vi midsommarfirande hemma hos oss, väldigt enkelt bara.
Familj och vänner, lite mat och efterätt.

Alfons fick en present från farmor, det var en bil och så fick han 50 kronor, det ska han få köpa en liten gubbe i ett ägg som tydligen är populärt nu, han har tjatat så nu kan han köpa det själv   

Men Alfons trivdes med alla barnen han lekte med, han och Amanda (Malin och mickes jämngammla dotter) lekte och kollade på film till elva, sent för dom små liven.
Hela huset såg ut som att det hade varit krig så jag och P bestämde oss för att städa av lite och diska innan vi gick och lade oss, det uppskattades imorse!!
Skönt att ha det gjort innan man går och lägger sig.

Idag kommer eventuellt kattmamman med hennes kull, ska även fixa och trixa här hemma, känner inte för att göra något alls, kanske ta en tur hem till Linnea kanske..?!
Hon har arbetat natt och sover ännu inte, Johan jobbar så hon måste vara vaken ett tag till, jag tycker hon är sjukt duktig som orkar!!!!


Nu är det dags för frukost disken och försöka hitta nån uppgift till min son!
Ta hand om er där ute och kör inte bil idag för er som var jätte fulla på midsommarafton, vila och kör senare!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards