Wahlbergskan

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Linda Wahlberg - 29 juni 2010 11:11

Idag åkte jag tidigare till arbetet för att möta upp min fina Linnea innan vi både började att arbeta, vi arbetar nämligen på samma ställe bara på olika avdelningar.
Jag blev snabbt klar och kunde gå hem, arbetade från sju till ca halv tio men imorgon är det dubbelt upp och dubbelt så mycket att göra, så ska komma i säng tidigt och till och med ta en vil nu på dagen.
Alfons har varit på vårdcentralen idag för att ta halsprover, de visade sig vara virus och inte bakterier så vi får köra påalvedon och isglass plus halstabletter, men så fort febern har gett med sig och han känner sig kry så får han gå på dagis, han behöver det.


När jag kom hem dog vi på soffan i några minuter sen åt vi lite.
Fixade ihop en trolldeg till han och han har "bakat" jätte fina kakor till mig och P, kommer dessvärre INTE att äta trolldeg..

Nu sitter han och kollar på film och trycker i sig chips, så det lutar åt att han är frisk snart iaf, hitta nemo är det som gäller förtillfället.
Ska gå in och beställa lite fler filmer till honom.


Nu är det dags för mig att ta en vil, eftersom alfons är krasslig så måste han hålla sig lugn ch med det ska vi helst vara inne och bara ta det lugnt.
Så jag får sola nån annan dag!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards