Wahlbergskan

Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Bussens dag!

Av Linda Wahlberg - 5 juli 2010 21:05

Idag har Alfons och jag åkt från Knivsta med buss in till Uppsala, från Uppsala ut på landet till farmor för att sen bada i poolen och träffa lillebror, zorro, samt Lizette med bebis i magen.
Sen fick vi skjuts in till gränby för att sen ta bussen där ner på stan, väl nere på stan vart de en lång väntan på lantis bussen ut till oss men medans vi väntade kom Alfons mormor för att träffa oss. Hon hade med sig en buss till Alfons, som han älskar.

Han stoppar in andra bilar och leksaker i den där gigantiska bussen.
Bussen kom och vi hoppade på, trodde jag skulle få hoppa in i en bastu men den var aldeles perfekt kall, så skönt med tanke på att det vart riktigt varmt idag.

Klev av bussen för att hoppa in i bilen och styra hemmåt ( jepp jag bor på landet )

iofs så tar bilfärden från bussen ca 3 minuter, nått sånt..

Pappan i huset var hemma och hade lagat mat, jag åt gröt alfie åt köttbullar med ris.

Pappan har cyklat och handlat och nyligen kommit hem, 1,2 mil enbart för att handla. Sjukt duktig.
Själv ska man vara ett fetto och baka imorgon, så om nån vill komma och fika så finns det kärleksmums hemma hos mig imorgon   


Nu ska jag kolla så att min (ibland) förvirrade sambo fick me allt, sorry babe..


Kärlek till hela min familj och vänner

 
 
Linnea

Linnea

6 juli 2010 00:34

vi kanske kan komma förbi på en fika vid två tiden?? ;) puss

http://lissmyr.blogg.se

 
Ingen bild

mormor Carina

8 juli 2010 20:43

och nu får han en ny buss,,,, =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wahlberg - 22 april 2013 14:19

Hade ett samtal med en person på morgonen och jag fick säga hur jag känner i det hela och han berättade vad han hört. Irriterande. Personen ifråga ska bort. Man har vissa uppgifter och det ska väll inte vara så svårt att hålla sig till det?! Ell...

Av Linda Wahlberg - 20 april 2013 21:23

Gräsänka idag. Jag har spenderat min tid med att snora, nysa, haft ont i halsen, tvingat i mig en chips påse ( fanns ingen hejd på skiten ) vägrat äta kvällsmat ( för att jag kan! ) Jag har gjort så jävla mycket bus så att jag nästan trillar av...

Av Linda Wahlberg - 19 april 2013 11:00

Jag blev idag sjukskriven tills den 25:e, läkaren har gett mig medicin för hostan och eftersom jag har virus på stämbanden så ska jag inte heller prata... Så vila och vara tyst. Kul.... Så snart kommer mammsen och handlar glass, yoghurt soppa och...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 15:16

Hör å häpna människor, jag har haft en bra dag ( ja ni hörde )... Vaknade av ett sms från faster om att vi skulle åka till thuns, plockade upp andra fastern och begav oss. Åt sedan lunch på gränby och jag fick en parfym av faster, burberry London. ...

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 08:07

Det regnar ute och idag hade jag och Manne (sambons kusin) tänkt att sitta på en uteservering och dricka kaffe...........Mmm det går ju sådär va?! Igår var det strålande sol och 16 grader varmt och då låg jag i sängen hela dagen. Bra där Linda! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards