Wahlbergskan

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Linda Wahlberg - 22 april 2013 14:19

Hade ett samtal med en person på morgonen och jag fick säga hur jag känner i det hela och han berättade vad han hört. Irriterande.
Personen ifråga ska bort.
Man har vissa uppgifter och det ska väll inte vara så svårt att hålla sig till det?! Eller... IDIOT är mitt enda ord för denna människa.

Till nått annat...
Idag kommer Alfons hem. Jag ska göra pannkakor och städa lite innan prinsen anländer, det är en lycklig dag idag.
Jag arbetar inte för ens på torsdag så jag har massa dagar på mig att vila upp mig från denna hemska förkylning.

Vad har ni som stalkar min blogg gjort i helgen? Ser att det blir fler och fler unika besökare... Kommentera, säg nått snällt, säg nått elakt... Jag är så jävla nyfiken på vem/vilka ni är!

Nej nu måste jag ställa in mjölken i kylskåpet, bara det är en irriterande grej.. Att behöva röra på sig från soffan idag. Inte för att jag är så pass sjuk utan jag är bara EXTREMT lat.
Så nu får jag väll göra en ansträngning?! Hjälp..... ;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards