Wahlbergskan

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Linda Wahlberg - 16 april 2013 10:19

Ser att det är fullt med stavfel och hela fadderullan... Jag bloggar från min iPhone och den och jag är inte de bästa av vänner alltid.

Kakan är inne i ugnen och snart ska jag göra frostingen. Sen bär det av till Östhammar, minnen ska väckas till liv idag! Om ni är snälla får ni receptet på min redvelvet cake med frosting.. Så länge får ni en bild på min kaka!

Av Linda Wahlberg - 16 april 2013 08:42

Ligger i sängen just nu och skriver, utanför fönstret är det dimma. Dimma känns perfekt beskrivet av min dag.
Positiva är att jag är ledig så jag behöver inte ens kliva upp. Alfons är hos hans pappa så vad är meningen med att kliva upp då?

Igår pratade jag med Tina. Utan att säga för mycket räddade hon mig.
Tina är en vän, rättning hon är min bästa vän, som jag har varit i mitt liv en otroligt lång tid. Vi satt ihop på gymnasiet och sitter fortfarande ihop men idag träffas vi inte lika ofta pga att man blir äldre och det är jobb, barn, man, mer ansvar, husdjur... Osv osv...
Men hon finns alltid där och jag finns alltid här! Det är speciellt, hon är speciell. Min fina Tina ?
Så tack, tack Tina för att du räddade mig.

Hursomhelst. Idag är ju en såkallad ny dag. Jag vet inte vad jag ska göra med den och varför. För att bota min tristess och ilska så tänkte jag baka.. Jag har blivit proffs på att baka och laga mat det senaste året. Innan jag träffade denne man så hade jag för roligt för att stå i köket..... Men det gör jag iaf nu!
Idag blir det nog en redvelvet cake med whipped cream frosting som jag tänkte åka ut på landet i Östhammar (Tina såklart) och bjuda på.
Dom har fått lamm bebisar och har en liten inne i huset som dom flask matar och den lilla vill jag pussa på!

Nej sagt och gjort nu bakar vi och skiter i stads luften ett tag!

( btw, vilka är mina unika besökare? )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards