Wahlbergskan

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Linda Wahlberg - 20 april 2013 21:23

Gräsänka idag.
Jag har spenderat min tid med att snora, nysa, haft ont i halsen, tvingat i mig en chips påse ( fanns ingen hejd på skiten ) vägrat äta kvällsmat ( för att jag kan! )
Jag har gjort så jävla mycket bus så att jag nästan trillar av stolen.........
Så efter allt kul sitter jag här några kilon tyngre i soffan och surfar efter resor, jag vill resa bort med min underbara lilla son och har hittat en resa till Turkiet med all inklusive precis vid stranden. Alfies älskar stranden så all inclusive precis bredvid stranden känns nice.
Resorten ligger bland bergen så det är himla fint där!
20 tusen för 2 vuxna och ett barn, sju nätter med all inclusive och transfer både dit och tillbaka till flygplatsen i Juli känns ju klart värt!
Nu ska jag bara övertala den andra i huset, men det är lätt som en plätt för jag bestämmer. ( tror jag )

Imorgon är det hursomhelst söndag och det betyder att på måndag eftermiddag så HÄMTAR JAG HEM LILLA HJÄRTAT! Ingen, ingen är lyckligare än jag på måndag! Sakna sakna sakna, det är allt jag gör varannan vecka och när vi förenas igen är det kärlek kärlek kärlek ?

Alfons. Bästa killen.

Här får ni en bild på vart jag kommer att bada, äta, sola, gosas i Juli! (Förhoppningsvis) wish me luck

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards