Wahlbergskan

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 15:16

Hör å häpna människor, jag har haft en bra dag ( ja ni hörde )...
Vaknade av ett sms från faster om att vi skulle åka till thuns, plockade upp andra fastern och begav oss. Åt sedan lunch på gränby och jag fick en parfym av faster, burberry London. Luktar kanon, passar mig perfekt!
Alfons fick en star wars t-shirt av andra fastern.
Skrattade så jag fick ont i magen, och det är inte ofta det händer nuförtiden.
Ni gjorde min dag!
På onsdag firar vi kusin Viktor som fyller år, hela 18 år! Faster bjuder på kall buffé så det kommer bli gott!

Nej nu blev inlägget för muntert.
Nu ska jag ta tag i disken och jag är fortfarande dunder förkyld... BITTERT!

Orka

Av Linda Wahlberg - 18 april 2013 08:07

Det regnar ute och idag hade jag och Manne (sambons kusin) tänkt att sitta på en uteservering och dricka kaffe...........Mmm det går ju sådär va?!
Igår var det strålande sol och 16 grader varmt och då låg jag i sängen hela dagen. Bra där Linda!
Men det får väll bli gränby centrum då, luffigaste gallerian men dom har rå goda smoothies där så im good!

Imorgon är det natt jobb som väntas, FUCK MY LIFE.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards